Pinligt.

Kender I det når man ved en fejl kommer til at give et rigtig godt firma en dårlig anmeldelse fordi man tager fejl af hvor man bestiller hvad og hvornår? Nej, vel? Men det gør jeg! Samtidig har jeg fået et bevis på at jeg har shoppet lidt for meget her på det sidste.

3 mails og leveringstid på 1 måned

For noget tid siden bestilte jeg nogle lækre håndcremer hos Ezzence.dk og tiden gik, men jeg hørte intet. Pengene blev også trukket fra min konto. Efter min tredje mail, og en måned efter min bestilling, får jeg endelig svar. Da var de også flinke og beklagede og kunne fortælle at pakken ville ankomme mandag. Pakken ankom som lovet, og om aftenen får jeg en automatisk mail der spørger ”Er din pakke kommet? Bedøm service her”.

Den dårlige anmeldelse

Normalt gider jeg ikke bruge tid på den slags bedømmelser, men jeg synes faktisk at tre mails og leveringstid på en måned var lidt af et problem. Så jeg skriver en hård, men fair kritik, synes jeg selv. Kort efter skriver den meget flinke Andreas, at han ikke kunne få datoerne til at passe sammen m.m. hvorefter jeg proklamerer ”Jeg skal aldrig bruge det firma igen!”. De skal da ikke beskylde mig for at have taget fejl af datoen! Tænker jeg.

Andreas ville til bunds i sagen og sender en flink mail om de Essie lakker jeg har bestilt. Aha. Essie lakker :S Jeg kommer med det samme i tanker om at jeg i sidste uge bestilte nogle lakker på billigvoks.dk, som ankom to dage efter jeg bestilte dem. Jeg husker også at jeg var chokeret over den korte bestillingstid. Der går det op for mig at jeg uheldigvis nu har en supergod historie til årets julefrokoster – talk about a faux pas! Pakkens ankomst og mailen der spurgte om pakken var ankommet hang på ingen måde sammen! To forskellige firmaer!

Happy Ending

Andreas & co. er seriøst nogle af de sødeste mennesker jeg længe har talt med og tog det så pænt – de har jo også en god historie, når de til deres julefrokost skal tale om kunde-bommerter! Glad I could hook you up with that one, guys!

Anyway, jeg giver fem stjerner til billigvoks.dk fordi de har fantastisk sortiment, perfekt service og god humor! P.S. Jeg viser jer mine Essie neglelakker en anden god gang!

Du vil måske også kunne lide:

17 Comments on Pinligt.

  1. Karoline
    06/12/2011 at 2:54 pm (5 years ago)

    haha hvor sjovt!
    dem i firmat må have haft det rigtig sjovt over det:)

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 3:04 pm (5 years ago)

      I know :S Så pinligt!!!

      Reply
  2. Miriam
    06/12/2011 at 4:05 pm (5 years ago)

    Hahaha, det er sjovt! Helt indigneret over at de ikke vil acceptere din klage, og så er det dig, der har lavet rav i den! :D

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 4:32 pm (5 years ago)

      Så pinligt! Men godt de var så søde!

      Reply
  3. Ida
    06/12/2011 at 4:27 pm (5 years ago)

    Hihi Det er en sød historie :)
    Elsker god service :)

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 4:32 pm (5 years ago)

      Ja, og man må sige at de har god service!

      Reply
  4. Cecilie
    06/12/2011 at 5:57 pm (5 years ago)

    hahaha godt gået og så lige til dem der var så søde :) tsk tsk…
    vi må hellere afprøve lakkerne på lørdag :-)

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 7:58 pm (5 years ago)

      Ja, og jeg havde jo rost dem til dig haha

      Reply
  5. Louise
    06/12/2011 at 6:26 pm (5 years ago)

    Ha ha, hvor komisk! Men jeg vil forsvare dig og sige, at det kan ske for selv den bedste – jeg ved i hvert fald, at det der lige så godt kunne ha’ været mig der lavede den fejl ;-)

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 7:58 pm (5 years ago)

      Man kan jo heller ikke holde styr på alle de webshops, hva? ;)

      Reply
  6. Nanna
    06/12/2011 at 6:34 pm (5 years ago)

    Haha, ja den slags kan jo ske for selv den bedste. Fedt at Andreas & co. tog det så pænt.

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 7:59 pm (5 years ago)

      Ja, de er simpelthen så søde!

      Reply
  7. sanne
    06/12/2011 at 9:24 pm (5 years ago)

    Ha ha, shit….. Den er ik så god :)

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 9:38 pm (5 years ago)

      Nope, men sådan som jeg har shoppet på det sidste er det sgu ik engang mærkeligt hehe ;)

      Reply
  8. Charlotte Bisgaard
    06/12/2011 at 9:30 pm (5 years ago)

    Ha ha hvor sjovt!! :) Ja man må sige de gør noget for at holde deres kunder glade hos billigvoks. Jeg skrev for noget tid siden på min blog, at jeg uheldigvis var kommet til 2 af den samme farve Essie lak. Andreas kommenterede straks derefter, at jeg bare kunne sende den tilbage og jeg ville få en ny farve.. Det er sgu da service hva! :D

    Reply
    • Milana
      06/12/2011 at 9:37 pm (5 years ago)

      De er nemlig SÅ flinke. Det er der virkelig ikke mange der ville gøre!

      Reply
  9. Lullumut
    10/12/2011 at 11:56 pm (5 years ago)

    Åh nej, hvor kikset.. og synd for dig! :-) Kunne jo ske for enhver! :-)

    Reply

Leave a Reply